poniedziałek, 1 stycznia 2018

Trzecie urodziny bloga

Hej!! Witam Was po raz kolejny !! :) To już trzy lata piszę dla siebie i do Was ! Aż trudno mi uwierzyć że to już 3 lata i że tyle wytrwałam :) Po tym czasie mogę powiedzieć że nie zamierzam rezygnować z tego miejsca w sieci , doszedł do bloga instagram którego również nie zamierzam usuwać. Przybywa mi obserwatorów, czytelników, komentatorów - to mi daje kopa, DZIĘKUJĘ i proszę i proszę o więcej ;-) ;-)





Kochani przez te 3 lata powstało 260 postów !! Liczba wyświetleń mojego bloga to aż 131 434 !! Opublikowałam posty o tematyce modowej, urodowej, kulinarnej i lifestylowej :) Podjęłam wiele współprac, za które dziękuję, jestem nieziemsko zadowolona kiedy otwieram każdą kolejną wiadomość od Was :) Dziękuję Wam za te 3 lata :) A co się działo w tym trzecim roku? Co rok robię takie posty podsumowujące rok blogowania, pierwsze urodziny bloga , drugie urodziny bloga i teraz zapraszam na trzecie urodziny bloga :D tym razem w innej wersji...





Moja mocna czwórka roku 2017:

W tym roku najczęściej wyświetlanym postem był post pt. "kabaretki"







Drugie miejsce wyświetleń zajął post pt. "Gamiss blouse - H&M skirt"





Trzecie miejsce to "Asymetria czyli jedno ramię nagie"






Czwarte miejsce zajął post "nowości z H&M - biustonosze bandeau"





__________________________________________________________
____________________________

W miesiącu grudzień najchętniej otwieraliście mój ostatni post czyli " queen"




W listopadzie hitem był "trendy zielony welur"





w październiku najwięcej wyświetleń zdobył post "jesienne bordo i czerwień"



we wrześniu: "kombinezon i narzutka"




w sierpniu: "granat"




w lipcu zwyciężył post: "mięta i zebra"




Czerwiec należał do "white tunic and black skirt"



Maj należał do postu "bordo i zieleń"



Kwiecień "szorty w krate"




marzec "Gamiss blouse and h&M skirt"



Luty i "kabaretki:



Styczeń i "czerwona do kolan i czarny golf"



Moi kochani czytelnicy tutaj mogę się wyżalić, napisać co czuję, czasem łatwiej napisać jak powiedzieć zapewne sporo z Was mnie rozumie ;-* Buziaki dla tych co mnie wspierają. :) byliście ze mną przez te trzy lata w każdym momencie ważnym mojego życia!! Ślub, podróż poślubna, wakacje, moje urodziny, ciąża, pobyt w szpitalu no i teraz gdy mam mniej czasu przy bliźniakach ale nadal tworzę posty :) 
Mój styl myślę, że nadal jest taki sam ale bardziej dopracowany... poznałam mnóstwo kosmetyków... urządzanie wnętrz z waszymi inspiracjami też stało się łatwiejsze ! :) 

________________________________________________

Do bloga jak już wspominałam dołączył instagram który jest dopełnieniem bloga i garścią mojej prywatności:




starsze zdjęcia możesz pooglądać na moim insta klik



Przy okazji jeszcze chciałam Wam życzyć aby ten Nowy 2018 rok był obfity w same powodzenia !!! Dużo motywacji Wam życzę , dużo cierpliwości, ogrom miłości i szczerych przyjaźni !!!

Jak Wasze samopoczucia po Sylwestrze?? :) Nasz był w Zakopanem #sylwestermarzen :D 
Nasza mała dwójka przespała północ ;) wstali o 1:30 na karmienie :-p 


Pozdrawiam, wasza Madziastylee
❤❤❤❤



25 komentarzy:

  1. Gratulacje. Życzę kolejnych lat wytrwałości i wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie <3 Gratulację rocznicy ;) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem życzę kolejnych równie udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zdjęcia! Gratuluje i życzę kolejnych owocnych lat! No i szcześliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że ten rok będzie jeszcze lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie i życzę Ci jeszcze długich lat blogowania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego kochana na kolejne lata:*

    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam pojęcia, że byłaś w ciąży! gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnego dobrego roku i jeszcze więcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych pięknych chwil w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. When some one searches for his necessary thing, therefore he/she
    wishes to be available that in detail, thus that thing is maintained over here.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, owocnego blogowania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci kolejnych lat na blogu! U mnie to już nie ma co liczyć, bo będzie tego jeszcze więcej, ale świętować takie rocznice jest naprawdę przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecie zestawienie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 3 urodzin blogaska :) Fajne podsumowanie roku, tyle wspomnień prawda? U mnie też kilka postów temu pojawił się podobny wpis. Pozdrawiam w Nowym Roku Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Bardzo fajne podsumowanie :) Oby ten rok byl jeszcze bardziej udany

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podsumowanie.Życzę sukcesów w kolejnych latach blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, mam nadzieję że mój blog też przetrwa trzy lata. A ty... Bardzo podoba mi się marcowa stylizacja, jest taka kobieca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)