wtorek, 19 września 2017

Ananas i jeans

Hej :) Jak ja dawno nie jadłam ananasów... przez tą stylizację aż mi się apetytu na ten owoc narobiło :D Ale jak narazie wstawiam zdjęcia stylizacji. T-shirt z ananasem, na to kurteczka jeansowa. Na nogi długie legginsy ponieważ czuć chłód po udach, ale żeby tak szybko nie przywoływać zimy to ubrałam jeszcze letnie sandały :) Dodatki to zegarek i torba.









Zamiast ananasa to powinien być arbuz namalowany haha :D albo piłka plażowa :D 
Dziękuję że komentujecie moje posty i że jesteście aktywni na moim instagramie, ponieważ wiem, kto mnie wspiera i mam łatwiejszy dostęp do waszych kont i blogów. :) Wiem że jest ktoś kto chce mnie czytać i oglądać :) dziękuję !!!!








UBRAŁAM:
 buty - CCC
legginsy - Orsay
t-shirt - ?
kurteczka - Reserved
torebka - Rosegal TUTAJ

💋💋💋




Stylizacja: jeans i ananas

23 komentarze:

  1. t- shirt z ananasem jest bardzo fajny. Wyglądasz kwitnąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna i wygodna stylizacja. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz ;)


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za bluzkami z nadrukami, ale wygląda to fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka z tym ananasem, taka wesoła, ale faktycznie mogłaby być z arbuzem :), ciąża Ci służy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie dopasowana koszulka :) Z humorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Lubie takie kurteczki oraz motyw ananasów :) klik torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Rewelacyjna bluzka z ananasem :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/09/etuopl.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jeansowe kurtki :) śliczny brzusio <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka z ananasem jest świetna a Ty Madziu wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz fantastycznie :) kwitnąco :)


    www.nouw.com/zanzadra

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki look, do tego ten brzusio! Gratuluję, to dla samej wygody poradziłabym takie https://zoio.pl/obuwie/kalosze buciki dla przyszłej mamy! Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)