sobota, 22 kwietnia 2017

209. MAKIJAŻ mieniący kącik i załamanie - krok po kroku :)

Hej!!! Zmalowałam dla Was coś ostatnio :)

Makijaż wykonany jest 4 kolorami plus tusz i korektor do brwi. Postanowiłam powrócić do hobbystycznego makijażu więc pewnie będzie takich postów więcej, cieszycie się?? :)




✿✿✿✿✿✿✿✿



Na początek na twarz podkład  Soraya aqua cover nr 201 jasny beż a pod oczy i na boczki nosa korektor rozświetlający Kobo illuminate cover stick nr 101 nude





Następnie podkreślam brwi korektorem Delia 4w1 kolor black:




Teraz za górną powiekę zaczynając od zewnątrz do środka nakładam płaskim pędzelkiem grafitowy cień Kobo nr 138. W wewnętrzny kącik innym pędzelkiem ale również płaskim nakładam jasny cień również z Kobo nr 102



Małą kuleczką w załamanie nad grafitowym cieniem nakładam cień z Kobo o numerze 205, który ma piękny opalizujący odcień wpadający w złoto. następnie sięgam po większą kulkę do blendowania i rozcieram ten kolor stopniowo go dodając i wyciągając ku górze, potem małą kuleczką łącze granice:



Na dolnej powiece zaczynając od zewnętrznego kącika nakładam cień grafitowy, następnie w wewnętrznym kąciku nakładam cień opalizujący. Na linię wodną nakładam delikatną złotą kredkę z Golden Rose 



Zbliżamy się do końca :) Teraz pora na tusz do rzęs. Ja użyłam Kobo Fabulous Mascara




Tadam :D koniec :) prawda, że prosty? szybko go wykonałam :) 

 zapraszam do komentowania ❤





24 komentarze:

  1. Fajny pomysł. Przydałoby się nieco rozetrzeć granicę cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze troszke dalabym cieniu w rog oczka, ewentualnie wlasnie go rozetrzec jak napisala kolezanka wyzej :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, chociaż ja ten czarny cień bardziej bym zblendowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oko pomalowane w tych kolorach :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oko wygląda super w takiej oprawie :)
    zapraszamy w wolej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i rzeczywiście prosty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nieco bardziej roztarłabym ten cień ;) ale kolorki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, śliczne odcienie.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy efekt ;) ładne kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio mało używam cieni, lub tylko jeden ale za to wróciłam do kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten cień z kobo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno już nie używałam cieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten cień z kobo!
    mmogo.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale rzęsy masz piękne! Makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)