wtorek, 18 kwietnia 2017

208. mix foto #4

Hej!!! Witam po Świętach :)

Brzuszki pełne? mój bardzo !!! wczoraj nawet miałam efekty przejedzenia i niestety u teściów w gościach nie mogłam wiele zjeść, na szczęście po paru godzinach minęło i się zajadałam pysznymi sałatkami :) Drugi raz spróbowałam kaczki, tak troszkę od męża z talerzyka, bo raz jadłam i nie smakowała mi zresztą po biegunce bałam też się zjeść mięso... ale potem trochę chapnęłam i powiem Wam że smakowała mi :D mniam :D

Szybko mi te Święta minęły... dużo było przygotowań, sprzątania i potem jakoś tak migusiem te dni minęły, trochę szkoda :( ale najważniejsze, że zapowiadany śnieg nie spadł :D bo na waszych instagramach widziałam tony śniegu :(!! niech topnieje szybko.!!!

Dziś wpis z serii mix zdjęć, to już 4 taki post na moim blogu, nie przedłużam zapraszam:


1. błyszczyk powiększający usta z Avon, ma ciekawy kolor, polubiłam ostatnio takie mrowiące błyszczyki :)
2. selfie :)
3. tu mam spisane wszystkie swoje najlepsze przepisy :)



4. kolejny joybox, zawsze czekam na nowe pudełeczko z niecierpliwością :)
5. mój artykuł na stronie kobieceporady.pl tutaj
6. moich 3 wspaniałych jak do tej pory :)
7. stylizacja: trend paski, zieleń i pasek w talii post tu 
8. kawusia z dużą ilością mleka i rafaello (jeszcze wtedy kawę piłam obecnie nie piję już nawet łyka)




9. 10. stylizacja: ołówkowa spódnica , szary sweter z opadającym jednym ramieniem i dodatki :) Sweter dostępny tutaj 




11. Gufi nasz
12. nowości od Gamiss , stemple do paznokci dostępne tutaj
13. jeszcze z scenerii zimowej:) post tu 
14. kawa z dużą ilością mleka (odzwyczajania ciąg dalszy)
15. taka zima była przez chwilę pod koniec marca !!
16. ja :)




17. nowe pędzelki z Gamiss, dostępne tutaj
18. ulubione mleczko do ciała Vianek :) nawilża , odżywia więcej tu
19. co to za obłędny zapach!!! aż nie chce się wychodzić z wanny :)





20. ja :) 





21. wiosennie
22. 23. stylizacja post tu 
24. selfie
25. zamówienie z ekobiecej zielony lakier do paznokci Essie i gąbeczka konjac 
26. dodatki 





27. domowe gofry na wafelku
28. stylizacja, zdjęcie pojawiło się na instagramie fashionbloggersofpoland- dziękuję!
29. kolejna stylizacja wiosenna więcej tu 
30. ulubione dwa eyelinery niebieski z Golden Rose i czarny inglot
31. domowy gofr bez kawy!!! 
32. spacer niedzielny z mężem i pieskiem ( szliśmy prawie 2 h ) 




33. produkt 2 w 1 okazał się lipą... jedynie do włosów się nadaje
34. propozycja stylizacji
35. propozycja stylizacji
36. Gufi ogląda telewizję :D




37. tonik do twarzy - spisuje się bardzo dobrze więcej tu 
38. 39. Wielkanoc 2017 mazurki i niedzielne śniadanie. U mnie był barszczyk czerwony a u Was? 
40. takie wspaniałości rosnął pod oknem :)




Kochani więcej zdjęć na moim instagramie KLIK  












22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Ołówkowa spódnica jest świetna. Ostatnio takie pokochałam i udało mi się w SinSay dorwać szarą za 20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. och, ja również zastanawiam się, kiedy minęły te Święta... tak na nie czekała, a tu już po wszystkim.
    Bardzo ładny mix zdjęć, lubię te posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne mixy Kochana! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix :-) Jestem ciekawa joybox`a :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, uwielbiam takie posty gdzie sa mixy zdjęć :)
    nie tylko dla tego że uwielbiam fotografię, takie posty
    są dla mnie bardzo inspirujące :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie te przepiśniki ! są fajne i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta, święta i po swietach. Fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie brzuch zbyt duży ;) Teraz trzeba zacząć spalanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mazurki <3 Mój ulubiony jest kajmakowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie to specyficzne mrowienie w niektórych błyszczykach do ust, ale Avon nigdy szczególnie mnie nie przekonywał - wielokrotnie przejechałam się na ich kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię te Twoje mixy :)
    Miłego weekendu!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasta wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też ten żel z Bio IQ okazał się lipą. Także do włosów.

    Ciekawa jestem Hagi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)