piątek, 29 lipca 2016

135. Sukienka

Hej!!! Od 3 listopada 2016 w H&M dostępna będzie kolekcja marki Kenzo!! Wstępnie pokazane projekty mają interesujące wzory. Ktoś planuje zakupy?

Puki co w oczekiwaniu na projekty Kenzo zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji :-) Sukienkę którą mam na sobie kupiłam jakiś czas temu na ebutik.pl  :-) Wybrałam do niej baleriny i kopertówkę :-) A talię podkreśliłam paskiem ! Co myślisz?



















Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona kolejnymi obserwatorami mojego bloga i tak sporą ilością komentarzy ;-* Uściski dla Was!! Dziękuję :-)


buty-?/ sukienka- ebutik.pl/ pasek- camaieu/ torebka- camaieu 




Miłego dnia! ;-) Ja na 12 zmykam do pracy... głowa mnie boli na samą myśl... ciężko jest... 

29 komentarzy:

  1. Ciekawa sukienka:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu asymetrię w sukienkach :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z paskiem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna!
    Sama chętnie bym ją założyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka i pomysl z paskiem. Jakie Ty masz zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. It is very good.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o tej kolekcji ale nawet nie przeglądałam projektów jakie pojawią się w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowa sukienka ale widać że bardzo dobrze się w niej czujesz i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja latem stawiam na pastele i jasne kolory, ale co kto lubi :) Świetnie, że napisałaś o tej kolekcji Kenzo która bedzie w H&M... Nie slyszałam o tym, a jest to wiadomosc ktora raduje moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka. Wyglądasz w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka ale z paska bym zrezygnowała, no chyba że byłby to cienki czarny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)