poniedziałek, 25 kwietnia 2016

119. Boho z kobaltową koronką/ Hiszpanka

Dobry wieczór !!! :-) ale się rozpadało... parasolka dziś była obowiązkowym gadżetem w torebce! Naszczęście już ten dzień deszczowy za nami oby jutro było ładniej bo sporo prania mnie czeka!

Stylizacja:
Na sobie mam bluzkę w stylu boho i legginsy ze skajkową wstawką i złotymi suwakami. Do tego baleriny ze złotym noskiem... Co sądzisz ?




















Ubrałam:
buty- ?
legginsy- allegro.pl
bluzka- ebutik.pl
zegarek- ?



21 komentarzy:

  1. Cudna bluzeczka, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzeczka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka najbardziej mi wpadła w oko. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za bluzka! Ta koronka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bluzkę wynalazłaś, śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:* mega bluzka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęz mam takie spodnie, legginsy ;p
    a styl boho bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że nie jesteś sztywna na tych zdjęciach ;) Może przerabiaj je w bardziej naturalny odcień? Nieco ochładzają taki radosny widok! To tylko taka mała rada, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale tych akurat nie przerabiałam bardzo :-p mój stary aparat czasem robi czasem odcienie , pomimo ustawienia programu :-(

      Usuń
  9. Legginsy są w moim guście;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bluzeczka<3 Ślicznie wykończona:)

    http://www.justcleo.pl/2016/04/outfit-of-day-jungle-city.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluzka :)

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)