piątek, 1 stycznia 2016

97. Pierwsze urodziny bloga ♥

Hej!  To już rok na blogosferze! Pamiętam jak rozmyślałam czy w ogóle założyć tego bloga, czy z moim niedopracowanym stylem mam jakiekolwiek szanse na wyświetlenia... No i okazało się , że tutaj zaglądasz i że komentujesz i że obserwujesz :-) Fajnie się czyta te wszystkie opinie, dużo rzeczy wzięłam do siebie i uważam, że moja szafa bardzo się odmieniła! Przede wszystkim pokochałam kolory i przestałam być taka wstydliwa (dawniej tylko czerń), chętniej założę mini czy dekolt. Jeśli chodzi o mnie prywatnie wewnętrznie to obiektyw również mnie rozkręcił , podoba mi się pozowanie bardziej niż zwykłe pindżenie  w lustrze, nawet mogę stwierdzić że się od tego uzależniłam :-)

Dzięki stylpasja.blogspot.com poznałam wiele fajnych blogerek i czytelniczek , wiem gdzie mogę się zwrócić o pomoc w razie czegoś :-)


Dziękuję Ci za ten rok i mam nadzieję, że będą kolejne wspólne lata i
kolejne urodzinki mojego bloga ♡ :-)

Mały skrót wszystkich wpisów :






Zacznijmy od pierwszego wpisu... Pamiętasz? :-)






























Przesyłam gorące pozdrowienia i życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku !! :-)



26 komentarzy:

  1. Gratuluję, życzę wytrwałości w pasji bo najważniejsze to robić co się lubi ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, gratulacje pierwszych urodzin bloga, pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, fajnie, że blog przyniósł Ci tyle pozytywów i dobrej energii! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku ! Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się rozwijasz, życzę Ci więc, by ten rok był jeszcze lepszy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, jak na przestrzeni czasu się zmieniałaś. Oczywiście na lepsze! Życzę jeszcze wielu urodzin dla bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z tej okazji jak i na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no gratuluję bardzo, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji roczka :) Świetnie, że tak bardzo się rozkręciłaś i nabrałaś odwagi !! Najważniejsze, że to co robisz sprawia Ci radość, przecież o to tutaj chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I Zycze jeszcze jak najwiecej udanych pościaków :* !
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego dla Bloga:) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie rok będzie 24 stycznia ; ) życzę dalszych sukcesów na blogspocie ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszego roczku bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za te miłe słowa !! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja równiez niedługo będę obchodziła rocznicę mojego bloga. Wiele od tego czasu się zmieniło nie dość,że schudłam,to w dodatku podjęłam współprace z 3 firmami. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam ! :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ! Wszystkiwgo najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post , w którym przypomniałaś nam swoje początki :)
    Gratuluje roku za Tobą i życzę jeszcze wielu lat przed Tobą :)
    pozdrawiam !
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie czerwień należy do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny przegląd! Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i na blogu i w życiu. Dużo pomysłów, inspiracji i powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!
    Ale się zmieniłaś przez ten rok :)) Pięknie Ci w krótkich włosach :)
    Życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)